Finans

MJ
24.12.2018 kl 04:43 7030

Ja, jeg ser helt ærlig ikke hvordan KOMP skal ekspandere geografisk, vi ser jo hvor mye andre aktører sliter i Danmark, så dette er ikke noen god ide. Det jeg tenker mer på er å benytte kompetanse til å kanskje begynne å utvikle litt finance tach, slik som mono. Jeg kan ikke helt se hva IT folka skal bruke tiden på, nå som de er i scale-up fasen. Jeg tenker at vi ser utbytte i 2020 ved mindre de opplever en kraftig vekst eller uforutsette utfordringer når det kommer til kapitalkravet. Jeg ser helt ærlig ikke helt hvordan Brexit kommer til å påvirke KOMP, komplett gruppen opererer vel ikke i Storbritannia, og det påvirker ikke velferden vi har i Norge noe særlig. Norge har jo aldri vært en del av EU, så vi kommer ikke til å ha noe problem med å etablere handelsavtaler etter Brexit heller.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.