Olje

bokaj70
25.12.2018 kl 16:07 2931

Ransen/funlight/Carsten

Det var såmænd vældigt gennemtænkt. Langt mere end alle de oneliners Ransen kommer med. Det er lignende svar jeg fået alle de gange jeg har skrevet at jeg ikke
regnede med boreopstart i 2018. Duh

De når selvfølgeligt ikke at bore 11 brønde i 2019 dvs. de kommer ikke til at overholde deres forpligtelser i forhold til myndighederne. Det ved alle der følger lidt med.
De kommer heller ikke i nærheden af at kunne tilbagebetale lånet i 2020. Det skal der findes en løsning på.
LLA47 er mindre attraktiv da det stort set er umuligt at få fremdrift i boringerne af årsager vi alle kender. Derfor har to storejere stukket halen mellem benene, og derfor er det ikke lykkedes at finde en ordentligt partner efter 5 års søgning.

Lige nu skal I være glade for hvis økonomien hænger sammen til næste boring med SLS

En solid partneraftale med 50 - 75 % udvanding. Det ville være en god julegave til de norske småaktionære

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.