IKT

Just_Nilsen
25.12.2018 kl 21:23 2046

Der er vi enige. Jeg fikk vedens beste julebiilder og hyggelig hilksen fra en her på fora. Det gledet meg stort og jeg viste mitt forvokste juletre som 7 og kuttet til 4.30 så jeg fikk plass til Georg Jensen stjernne jeg gav Dronningen likke juleaften treet ko mopp.

Vi som skriver her eier faktisk en veldig stor del av dette papiret. Jeg er av de litt små, men masse for meg.. Jeg foreslår JT lager en innlogging der på Strongpointsidene for ikke kunder, men investorer hvor vi kan komme med kommentarer så vi ikke lesser han ned med mailer.

Jeg fikk Finn Bjelkes bok i presang til jul. Vi var kompiser der den tiden som former oss. Herlig fyr! og jeg kjenner meg igjen i boken hans. MEN jeg har aldri vært hypokonder som han og jeg ser aldri negativt på noe som han. Men gravøl for kamerater gjør vi på Larsen, Majorstuen. Jeg leser et kapittel av boken hver dag for å kunne glede meg lenger med den. Den kan slukes på to timer, men det fortjener ikke Finn. Beatles i bulen hans. 2 15 åringer som spilte luftgitar. Den boken anbefales her. Innmari bra for de som egentlig ikke tror at alderen tar en. Sett på ønskeliste. Jeg kan låne bort min om 27 dager. Det er mange kapitler..

Fortsatt god jul. Og du der i fullstendig anderledesland, T. Takk og god jul!
Redigert 25.12.2018 kl 21:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.