IKT og Tech

Bobby
05.02.2021 kl 23:06 3374

For litt over 1 år siden sto Kitron i 9kr. Vi er tett på en dobling nå før q4. Får vi en fin stigning utover 2021? Jeg tror det, gitt at de gode resultatene opprettholdes. "Boblene" det refereres til på Oslobørsen, gir fantastiske resultater og god avkastning på kort tid. Jeg har selv fått være med opp på et par av de. Det er gøy og lukrativt, men jeg ekstra på vakt hele tiden, samt litt flaks når det går bra. De store pengene har jeg i Kitron og eller andre aksjer jeg føler meg trygg på. Det gir meg utbytte jevnlig og det stiger kontrollert over tid. Jeg tar gjerne 24kr i Q4, men kan like gjerne ta det til sommeren samtidig som jeg får utbytte på aksjene. Det jeg frykter, eller i den grad jeg er usikker pga vekting i Kitron, så handler det om nedsalg av store eierposter. Alltid kjedelig å se verdiene reduseres. Samtidig gir det mulighet for å kjøpe opp flere billige aksjer, noe mange har gjort siste par mnd. Jeg er selv en av mange som har økt posten på Kitron. Nå er det tid for å se hva Q4 guider på veien videre. Gleder meg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.