Grønne aksjer

Falkenroy
06.02.2021 kl 13:34 4555

Takk Hellhammer for god gjennomgang. Er så enig i det du formidler.
Jeg selv gikk tungt inn i slutten av august. Jeg har underveis kjøpt mer når kursen har falt.
Jeg har som flere blitt overbevist om at Magnora vil bli en fantastisk reise for oss innvestorer.
Det er sammensetning av styre å ledelse og strategi som har gjort at jeg har kjempe trua på Magnora.
Underveis fra august til nå viser ledelsen at de er til å stole på gjennom den effektive og store farten de har i selskapet.
At flere dyktige og positive er inne her på forumet og deler sine kunnskaper og erfaringer har også vært viktig boost for meg.
Jeg har bestemt meg for å sitte bare i Magnora og ser det som en langsiktig lønnsom " fond " for min del.
Jeg har tidligere vært heldig og gjort det svært bra i noen få selskaper gjennom shorting i perioder. Bl.a Hurtigruten , SAS, Rec, NEL, KOA og nå Magnora. Årene rundt finanskrisen var tøffe,
Men denne gangen har jeg bestemt meg for å sitte stille da det er et mer behagelig liv og fordi jeg tror så sterkt på Magnora sin plan og strategi.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.