Olje

Rockall
27.12.2018 kl 14:28 7546

Blir forhåpentligvis 10-gangeren + + her på no time.

Etter 36-toppen, som har satt noe motstand, så har grafen gått noe opp og noe ned og lagt igjen V-kiler. Det er gjerne et godt «stille før stormen»-tegn. Hvor lenge holder denne aksjen egentlig ut på så lave nivåer..? For meg kan det være det samme, for jeg har nå hatt posten min siden høsten 2017, men jeg spør. Kursen bør kunne gå til 60-75 kun på forventninger og en stadig krympende ventetid.

Så... 400-500 kroner aksjen snart..? Ha-ha... Selv med forlik blir det fest, og det samme gjelder om motparten anker. Kursen skal da ligge skyhøyt over dagens kurs.

Når bryter gjerdet sammen..? Jeg er meget sikker på at det har blitt veldig mange gjerdeslitere ved EAM-aksjen, og det er ikke rart. Med denne kan man gjøre en stor positiv forskjell uansett marked!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.