Bil og motor

mishka
27.12.2018 kl 21:10 1810

Ja, sikkert mye riktig i det Basse skriver her. Og om lave priser på mekaniske komponenter kan jeg skrive under på. Oppdaget i fjor at konas Prius måtte ha nye stabilisatorer. I Norge skal en verkstedkjede som ikke er merkeverksted ha kr. 1600,- pr. side for å bytte disse. Kjøpte stab-stagene og gummiforinger på Autoteile24.de for ca. Kr. 550,- for begge sider. Koster omtrent det samme på Skruvat og alle de andre i Norge. Man må jo omtrent være idiot for ikke å kunne mekke dette selv, men det begynte å bli bikkjekaldt i Berlin også så jeg gjemte de i bagasjen til vi kom til Ukraina. Storservice med bl.a skifte av automatgearolje, tennplugger og alle filtre kom på NOK. 2400,- hos Toyota-merkeverkstedet der. Stab-stagene skiftet Andrej, som jeg etter flere besøk har blitt på fornavn med, for en megaeske med Mon-Cherie innkjøpt på Kaufland.
Innstemplet storservice i serviceheftet på 24/12 tror vel alle er fake, men det er jo vanlig hverdag på de kanter.?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.