Valuta og krypto

Nøtten
27.12.2018 kl 22:09 1628

XRP ja, Aksjer i Ripple hadde du nok ikke ;)
Pen pen gevinst det! Burde bruke noe til å kjøpe deg inn igjen..her nede om ikke litt lengre nede.

Jo xlm er lignende, men ikke lik. Sjefen der jobbet tidligere for Ripple Labs Inc mener jeg.

Xrp og xrpledger er en grei teknologi? Jeg vil si den er utrolig bra, og det er ikke en gang begynt å kjøre volum igjennom. Det er en grunn til at om du går to år tilbake og frem til i dag, kan se XRP klatre opp på mcap listen til 2.plass. Selv om mcap i seg selv er uvesentlig, så sier der noe om hva XRP kan blir i 2020-2022 og fremover.

Per nå er hele markeder avventende til reguleringer og at større aktører skal komme inn ila 2019?
Forundrer meg ikke om vi kan få btc under USD 3000 og rxp 25-20 før det snur, men lov å håpe at det kommer noe spennende snart :)

Lykke til uansett hva du sitter med!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.