Olje

Pick Up
28.12.2018 kl 08:49 3013

Villmannen
Da får du lime inn et innlegg hvor jeg roper om shorting av Qec. Jeg har da henvist til ditt tull og vås som jeg har kommentert. Da får du gjøre det samme. For min del har jeg aldri ropt shorting en eneste gang. Tvert i mot har jeg skrevet at jeg liker å følge trender som går opp over.
Når du åpenlyst bløffer så mye om min person, kan jeg levende forestille meg sannhetsgehalten i resten av dine innlegg.
Hva aksjer angår, har du ikke engang skjønt at man må bruke mye tid på aksjer som man ikke eier for å sette seg inn i dem. Når man eier dem, kan det være for sent...
Mitt kursmål i Qec er 80 øre, men jeg har aldri fortalt hva jeg vil gjøre når aksjen står i 80 øre. Det er min business som andre transaksjoner jeg gjør i aksjemarkedet.
Redigert 28.12.2018 kl 09:13

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.