Olje

Villmannen
QEC 28.12.2018 kl 09:55 2137

Nå har det seg slik at jeg har kjøpt en del QEC aksjer (kjøpt i går til snitt kr. 1.44.- ) som blir liggende i safen til 15 februar. Innen den tid har QEC fått seg en bra tur opp - er mitt veddemål. De som vedder mot og mener QEC skal ned (fra dagens kurs) kan selvsagt notere det her samt ta seg en short posisjon. Eller er det bare tomt "prat"?. Noter gjerne posisjon man har.. (kjøper/shorter)

Nå er dette mitt veddemål. Alle står fritt til å kjøpe annet eller la være å delta. Jeg har fulgt QEC aksjen i mange år og tror at når nav er på kr. 4.40.- og nyheter nå begynner å komme inn i løpet av januar, ja så skal vi få en reaksjon opp fra den store nedturen. Jeg håper dette kan bli en QEC tråd for aksjonærer i QEC (kjøpere/shortere). Ha en fin fin romjul og ett godt nyttår.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.