Grønne aksjer

rosgun
09.02.2021 kl 15:46 2496

Hva skal man si?

At jeg hadde rett og at jeg får enda mer rett med kursmål kr 22 på kort sikt og deretter 100?

Kommer derfor med enda en ting jeg kommer til å få rett i, nemlig følgende...:

Endret akkurat nå kursmål på kort sikt etter å ha hørt at break even går ved 70% mindre volum enn fra forrige presentasjon i september.
Kursmålet og tiden justeres derfor opp til
Kr 40 på mellomlangsikt og 180 ila 2022.

At vi skal lukte på kr 2-8 kr denne uken er vel ikke utenkelig..... Nå er Dukat ferdig solgt- tror ingen selger på en god stund nå.....utfra presentasjon og roadshow..

Tenk at Barber korrigerer at han tok feil om en ting siden forrige presentasjon med Nordnet i september.....

«han oppga for lave marginer.»

Sist var det 80%, nå er det altså 140% mer, dvs at marginer er oppe i 200% istedet for 80%...

ER IKKE DET Brensel så vet faen ikke jeg ...???

Hvor er baisserne nå????

God handel folkens!!

🚀🚀🚀

Hahaha, Barber er HELT konge......

Guider 200% marginer..... ikke 80%..

Haha. Helt konge( dette er kos etter 25 år med nedtur- mye skal tjenes inn igjen nå for flere enn meg) Hevnen blir BRUTAL!!! På tide å kaste seg på denne raketten alle Thinfilm venner ..

https://www.youtube.com/watch?v=8nQgGGYq32A&ab_channel=NordnetNorge
Redigert 09.02.2021 kl 16:24

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.