Grønne aksjer

rosgun
09.02.2021 kl 19:54 1723

https://greenstat.no/assets/Investor/aksjonaerer-greenstat-per-26.01.2021_2.pdf

Hvis emisjonskurs er 8 kr (dobling fra forrige) så vil Aker ha 8,5 mill aksjer, Trond Mohn vil ha 2,2 mill aksjer som nest største aksjonær......

68 millioner aksjer ved kurs kr 8...

Da vil Aker ha 15% aksjemajoritet, Trond med ca 3%.

Det trengs mye penger fremover så da vil nok Aker sikre steknologier. Gratulerer Røkke gutta-dette var et varp.....eg alle lukurative avatler her både på havvind, vindmølle,sol og mange andre grønne

Ja, da blir det full fyr her altså... India skal nå erobres med alle midler... Du verden..

Vegard Frihammer skulle np 100 milliarder før 2030- det vil nok oppnås veldig mye før med Aker konsernet i ryggen--- dette er stort altså---fy søren klype--- jeg kjøoer inn en flaske nå...

Feirer Thin, polarcus, og Next i samme slengen...Kommer Polight nå med ordre så har jeg hatt min siste vanlige arbeidsdag i ordinær jobb . Da blir det forumskriving på full tid:)

Redigert 09.02.2021 kl 19:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.