Grønne aksjer

Piloten69
10.02.2021 kl 14:59 2776

Hei igjen Nemi`s !
Takker for tilsvar! Det er dette jeg mener med en konstruktiv tilbakemelding som kan ha effekt for den enkeltes vurdering. Dog foreligger en mengde parametere som tilsier en markant oppgang på denne aksjen både på kort og lang tid, du vet dette og jeg vet dette... Summen av disse faktorene danner jo grunnlaget for at hver og en velger sin investeringsstrategi. Jeg er på ingen måte "livredd" som du hevder "dere" er...(å hvordan definerer du "dere"?) ei eller har jeg skrevet mye om REC, men det underbygger ikke det faktum at jeg er relativt godt kjent med selskapet og følgelig vet hvilken risiko jeg bærer ved mine investeringer. Min agenda med mitt spørsmål er nettopp å få avklart hvorfor du så inderlig er fokusert på hva jeg vil kalle "din nedside relatert til aksjen" mot "alle" andre. Det er ingen "din" og min" fasit i aksjeverden og det bør også være rom for aksept for andres tanker og realitetsoppfatning av caset.. For meg så blir dine betraktninger svært ensidige, og ofte gis ingen rom eller aksept for andres tolkninger, men vinkles ofte inn med personangrep, derfor dette spørsmålet. Dette handler ikke om at "jeg" skriver om "deg"... for meg er du en totalt ukjent, men det er ikke dine skriblerier..derfor ber jeg deg om å ha to tanker i hodet samtid hvorpå de i felleskap kan danne et grunnlag for all oss som er her inne for å hente relevant informasjon som igjen danner grunnlaget for videre investering.. Jeg kan godt nevne en mengde parametere som tilsier at denne aksjen vil gå veldig mye som nevnt på kort og lang sikt, så får hver og en ta sin avgjørelse (lover å komme tilbake til dette om litt). Eneste jeg og svært mange med meg ønsker, er en saklig og tverrfaglig informasjonsflyt ... ikke personangrep, ei eller er dette ment som det ! Jeg bare forteller deg hvilken oppfatning jeg selv sitter igjen med etter å ha lest dine innlegg...Så kan vi sikkert dele en øl en dag når jeg har kommet til det målet jeg har med min investering i denne aksjen...;-) Å ja.. jeg har tjent gode penger på denne til nå...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.