IKT

Just_Nilsen
28.12.2018 kl 20:21 2514

Takk for tips, Vi er nå off OB og kan koseprate. Det er faktisk ikke bananfluer. Bananfluer lar seg lure av vin og zalo. Lukten av vin og null overflatespenning og de drukner.

Det er gode, tross alt, er at disse kan man klare å drepe med å slå. Jeg fikk en i nesa nyss,
Et lite nys og jeg hadde den knust der i nånden. Ufyselig, selvfølgelig, men jeg har vann og såpe. Den siste er daua i øret, men vet ikke helt hvordan få den til evige jaqktmarker. Ørepinner er tabu! Kanskje jeg stjeler en hårspenne fra Dronningen.

Og takk til den som berget litt selvrespekt hos meg med å kjøpe litt der på kurser så jeg har en kurs som er bittelitt høyere enn mitt snitt som jeg leser på aksjesidene mine!! Vel, STRONG har vært et veldig lønnsom selskap for meg. Og jeg tror de kommer til å levere fremover. Vel, det gjør vi jo alle her og alle som har noen celler der i hjernen.. Ikke sant LeifH? Det ble ingen aksjer på 7.5 på deg dette året,) Så vet ingen hva som skjer.
Redigert 28.12.2018 kl 20:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.