Transport, bil og fly

Klimbull
10.02.2021 kl 17:19 409

Litt ned i går og litt volatil start på dagen i dag med først +1,3% deretter -2,2 og nå svak pluss.
VCYT toppet på 86 i dag før den smalt ned. Får tro den kan løfte seg over target på rundt 90 før jeg skal selge meg ut.

Reiser offshore igjen mot helgen.

Det er nå mulig å følge hovedportefølgen som er på min IPS på Shareville.
Sharp ratio 3,13

Observerer at jeg har mye å hente på forlengelse av trader og at jeg trolig bør ha litt annen nedvekting for å hente ut mer av de som stiger mye. Stiger ofte ca. 30% før den dipper noe. Cannabis aksjene ble definitivt solgt for tidlig da de har gått 2-3x også etter at jeg solgte.

edit : CENX dagens vinner hos meg så langt med +10%.
TBIO og CVAC falt kraftig i går pga. desperate uttalelser fra Sanofi om at mRNA vaksiner ikke vil dominere vaksinemarkedet fremover. Sanofi er litt desperat for å si det mildt da det er stor sjanse for at Novavax kan komme til å bli ny markedsleder på influensavaksine når de får litt tid på seg og NVAX bruker ikke mRNA. Sanofi produserer nå mRNA vaksiner for BioNTech og Moderna, men har samarbeid med TBIO. Selv er jeg litt avventende til mRNA.
Redigert 10.02.2021 kl 17:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.