IKT

28.12.2018 kl 22:27 2442

Siden det er noen dager til børsen åpner igjen så kan jeg komme med mitt lille romjulseventyr. Starter dagene altfor sent og tar livet på sparebluss. I dag ble det Raufoss badeland og deretter ble vi sultne og svingte derfor av veien på Lunner for å se etter en kinarestaurant. Det fant vi. Selvsagt. Alltid en kinarestaurant uansett hvor øde man måtte være. Kinesere på Norgesbesøk kunne fortelle at Norge var landet med alle statuene. Og det har de jo rett i. Vi har statuer stort sett over alt. Fikk ikke med meg sjakken i dag, men det kan ikke ha gått så bra?
Har ikke noe å melde i Strong annet enn skuffelse over at de ikke klarte å hale i land en av de fiskene som er på kroken. Ha en riktig god romjul og supert nyttår alle som en.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.