Industri

polion
11.02.2021 kl 23:18 1839

Jeg har vært forundret over manglende foruminteresse for Yara. Her dukker da vitterlig bla. den gamle kjenningen fluefiskeren opp, men under tickeren YARA. Tickeren er da vitterlig YAR, hvor jeg postet nedenstående:

polion
08.02.2021 kl 23:04
Ser at det på forumet er forbannet liten interesse rundt YARA. Et selskap med bunnsolid balanse og flott inntjening, og et selskap som har fremtiden for seg. Et selskap som er inne i den grønne satsingen, men som ikke er i nærheten av å være grønt priset. Sammenlign her gjerne med noen av de andre grønne hvor null inntjening (ren toskeskap) er priset over alle støvleskaft og langt inn i himmelen. Og videre en fin oppgang i dag, samt at YARA legger frem kvartalstallene i morgen. Og fremdeles er et stilt som i graven? Nei, jeg gir meg ende over - forumdeltakerne har tydeligvis ikke sans for kvalitet.

NB. Så da trekker jeg umiddelbart tilbake det med fullstendig mangel på interesse, samt at forumdeltakerne ikke har sans for kvalitet.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.