Farma

Move Along
12.02.2021 kl 03:05 4573

Det nytter ikke Rule. focuss tilhører den andelen investorer som ikke lytter helt til forskningen, eller helt forstår den godt nok. Det er hans største feil, etter min bok. Derfor retter han kritikk til andre områder der han mener selskapet trår feil, og det gjøres noen gode poeng innimellom. Men det han ikke helt virker å få med seg da, er at disse poengene er langt mindre vesentlig. Samtidig virker det som om han ikke helt ut skjønner at i et selskap som BGBIO tar ting tid! Når det gjelder innovasjonsselskaper innenfor farma, er det en absolutt fordel å ha evnen til å lytte til og virkelig forstå, forskningen! Der tror jeg focuss svikter. Faktisk, akkurat der, gjennom Yndling Øh og andre, har vi en enorm ressurs som hjelper oss med det arbeidet med å bringe frem den seneste informasjon og hjelpe oss å forstå betydningen (men focuss døver dem ut med eget støy, gang på gang). Den andre feilen focuss har gjort er å terge på seg en ganske stor andel av nettopp disse oppegående ressurs-folkene, ved at han med høytaler og megafon, og ingen høreapparat, har tatt fulstendig kvelertak på disse trådene, slik at flere av disse føler at de ikke slipper til, og flere har, etter lang tids utmattelse og frustrasjon, blokkert han. Da gjør han seg enda mindre tilgjengelig for den forskningen og informasjonen (og den dialogen rundt) som det er helt nødvendig å kunne følge med på for å virkelig forstå et selskap som BGBIO’s potensial. Det som for hver dag som går blir bare mer og mer åpenbart (for dem som følger godt med) er at nedslagsfeltet for bemcentinib’s applikasjoner er faktisk massivt! Og parallelt, like viktig, er der ingen merkbare negative bivirkninger, jo flere studier de holder på med (nå 57 ved siste telling!) Her snakker vi om noe som er helt enormt lovende, der begrep som «støttekjøp» rettet mot oppegående hovedaksjonærer som Trond Mohn faller på sin egen urimelighet. Det fremstår, delvis og helhetlig, som bare patetisk og uinformert. It’s time to wake up and smell the coffee. Er for øvrig veldig takknemlig for din oppmerksomhet ved å opprette din en egen tråd, focuss. Det gjør at hverdagen min blir enklere og jeg kan bruke tiden min litt mer effektivt - jeg får da mer ut av de trådene jeg velger å følge med på for forskningens del, uten at det blir for mye forstyrrelse av den senere tids karakter. La oss holde det slik. Herved mitt eneste og siste innlegg her på «din» tråd. Ellers ønsker jeg deg alt vel og god natt.
Redigert 12.02.2021 kl 04:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.