IKT

Elektrikeren
02.01.2019 kl 23:22 10175

Forrige ukes endringer på topp 50:

Skandinaviske enskilda banken AB Kjøpte 10 000 aksjer
Tor Colka Evensen kjøpte 5 000
Bernhard Næss kjøpte 2 856
Per Einar Ugelstad kjøpte 500
J.P.Morgan kjøpte 260

Daniel Wedul Pinnås solgte 25 000 aksjer
Avanza bank AB solgte 12 972
Middelboe AS solgte 10 000
Petter Haavard Farstad solgte 5 492
John Inge Panduro Skogen solgte 1 600
Nordnet livsforsikring AS solgte 1 313
SIX SIS AG solgte 136

"Øvrige investorer" endte denne gangen i positivt terreng, med et netto kjøp på 37 897 aksjer

For øvrig vil jeg si at jeg er enig med andre talere over her, som helt rett påpeker at det er en viss mengde surmuling på tråden. Det er vanskelig å nekte for at det ikke har vært det helt store under fjoråret, men det har tikket og gått, og alle solemerker tyder på et meget godt Q4-resultat. Vi kan også være fornøyd med at aksjen faktisk har holdt seg meget godt under den til dels store nedgangen på børsen siste måneder, og kan faktisk som en av få aksjer vise til en oppgang.
Som mange stadig nevner, så dynges vi nesten ned med positive nyheter om pågående piloter og stadig rosende omtale. Vi mangler riktignok noen underskrifter på noen riktig "feite" kontrakter, men med tanke på det jeg akkurat nevnte vil disse komme på plass etterhvert. Det kan faktisk skje når som helst.
Helt greit å komme med kritikk, men den bør da være av en saklig og begrunnet art, og ikke bare surmaget oppgulp. Reell kritikk er bare positivt, og alltid positivt å få belyst sakene fra flere sider, så kom igjen!
Redigert 03.01.2019 kl 06:50

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.