Farma

Merlin
21.02.2021 kl 16:01 4566

Flg. ble sagt om finansiering:

How will the company work looking forward to secure the financial situation from Q3 2021 and forward?

We do need to raise some money during the first half of this year. And we clearly want to raise money beyond what we consider the key value inflection point, which is the 3-month data readout later this year. So management, together with the Board, are evaluating various options we will hear more about in the nearby future. But it's clearly a recognition which we mentioned during the previous quarter release that we need to raise money at some stage during the first half of this year
----------------------
Jeg regner med at Nanov vil vente til de har Archer-1 resultatene fra kohort 2. Er de i nærheten av CR på en eller fler av de 3 pasientene der har de minimum 67% CR med Archer-1. Det bør danne grunnlag for en kraftig kursjustering i seg selv. Sannsynligheten for at de ikke får noen CR i Archer-1 kohort 2 kan vel anses som minimal, basert på 100% CR i kohort 1 og 100% i de prekliniske forsøkene. (Og resultatene i de prekliniske forsøkene er som kjent sammenlignbare med de kliniske forsøkene, siden grunnlaget er fysiske, ikke biologiske virkninger av korte og raskt nedbrytbare radioaktive stråler.)

Så jeg ser for meg at man får en emisjon etter Archer-1 kohort 2 fullførelsen, som jo er guidet innen utgangen av 1H2021.

Basert på den fremdrift og guiding Nano nå legger frem, snakker vi om en enorm forbedring av caset Betalutin. Det kan fort bli en konkurranse blant investorene om å komme med i neste emisjon. Emisjonsfrykt som sist bør vi dermed nærmest kunne se bort fra, og det bør ikke holde igjen kursen på samme måte som ved siste emisjon. Nanov er som forklart på presentasjonen i en enestående god konkurransesituasjon.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.