Sport og spill

Hammers
21.02.2021 kl 18:39 2521

Ikke noe er som de spennende kampene mot vår forhatte motsander i hvitt fra de nordlige delene av London. Selvsagt Tottenham.
Det første møtet endte til slutt ENORMT med sine 3-3. Utligning av Lanzini da 30 sekunder at tillagt tid gjensto.

Målet var utrolig vakkert, det kom helt til slutt - og Tottenham hadde ledet 3-0 da kun 8 minutter gjensto av ordinær tid.
Med denne samlede kombinasjonen kan jeg ikke tenke meg annet enn at dette blir årets mål i England denne sesongen.

Nok om det; i dag ny kamp. En "løs og ledig" Mourinho entret banen med et smått hånlig drag om munnen.
Selvsagt, for han skulle møte gutta fra østkanten - vise hvem som var størst og best - og han skulle gi David Moyes nye vonde opplevelser.
En Moyes som aldri hadde slått portugiseren på de 15 tidligere oppgjørene - uansett hvilket lag som var i bildet.

Etter 21. virket ikke JM like glad - der han sto på linja og 12 min deretter var han FLY FORBANNA før han fikk tilsnakk av dommer.
Om det motsatte oppgjøret var spennende var dette ULIDELIG!
Var helt skjelven da dommeren til slutt blåste av - og jeg frøs absolutt ikke.

Hva som skjedde ser du HER;
https://www.whufc.com/news/articles/2021/february/21-february/goals-west-ham-united-2-1-tottenham-hotspur
Jeg redigerer inn et utvidet sammendrag når dette er klart - trolig i morgen formiddag.

I det utvidede får man sett mye av dramatikken - får jeg håpe.
Spennende saker - slik det skal være i et lokaloppgjør når "byens beste" skal kåres!

Hilsen Hammers
Redigert 21.02.2021 kl 18:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.