Grønne aksjer

Garagardo
22.02.2021 kl 12:24 870

Kan være greit å ha lave forventninger, og det har forså vidt jeg også. Men trenden i tallene for selskapet ser bra ut, det er også kommunisert at Q4 startet bra:
Looking ahead to the fourth quarter, we expect to see improved activity and utilisation. Despite the continued impact of travel restrictions and cautious client behaviour in many of our markets, the period has started on a positive note with several project awards and continued strong cash flow.

Når det er sagt så er jeg enig med deg i at det er på sikt vi ser de virkelige verdiene i selskapet. Men det betyr ikke at markedet i dag, bør prise selskapet lavere enn realiteten. Jeg sitter også long her, så jeg har ikke hast.

Når du kritiserer salget, så må du ikke glemme at det samtidig kom innsider kjøp:
Bjørn Stray has on 27 January 2021 purchased 720,000 shares in AqualisBraemar LOC ASA (“AqualisBraemar LOC”). Following the transaction, Bjørn Stray holds 4,767,743 shares in AqualisBraemar LOC, corresponding to 5.15% of the shares outstanding calculated based on a total share count of 92,547,583.

Liker at det blir litt diskusjon rundt Aqua ;)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.