Farma

Bliss
22.02.2021 kl 12:29 2318

Jeg er redd presentasjonen av Q4 i morgen vil resultere i et visst kursfall, til dels fordi tallene fram til nyttår ikke er spesielt sterke og fordi mye optimisme ble tatt ut i dag med Karolinska nyheten, men den viktigste grunnen til at jeg frykter en liten korreksjon er at mange selskaper og biotek spesielt (som bla AZT) har fått hard medfart på Q4. Av den grunn har jeg solgt en del av min beholdning på dagens kursnivå, fordi jeg tror jeg kan få kjøpt dem tilbake til en lavere kurs i morgen. Det er mye mulig jeg tar feil, men jeg sitter på såpass mange aksjer i OBSRV og kursutviklingen har gått så veldig høyt på veldig kort tid, så jeg følte meg mest komfortabel med dette. Dersom jeg tar feil og kursen stiger kjøper jeg dem tilbake på en høyere kurs enn i dag. Jeg ser fram til å få Q4 overstått og ser for meg en jevn og god kursutvikling i tiden framover. OBSRV er en gullgruve og jeg har vanskelig for å skjønne annet enn at den passerer 100kr i god tid før året er omme. Jeg skal sitte fullastet i OBSRV over lang tid (det er bare denne Q4 jeg er litt redd for ....).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.