Farma

focuss
22.02.2021 kl 17:26 4847

Vi nærmer oss tidspunkt for resultater fra Covid studiene i SA og India. Tidspunkt for resultater fra UK studien har vi vel ikke hørt noe om? Rett meg om jeg tar feil.

Jeg ser det slik at det er tre alternative resultater fra SA/India: A, Ingen virkning. B, litt virkning men ikke sterke nok til noen robust konklusjon, mer studier nødvendig. C, sterk virkning og pasientene skrives ut av sykehus mange døgn tidligere enn de som får SoC. Slik jeg vurderer det så gir jeg alternativene følgende sannsynlighet:
A=15%, B=70%, C=15%.

Utover det så tror jeg det kan bli en diskusjon rundt hva som egentlig er SoC i India og SA. Har litt inntrykk av at det kan variere fra sykehus til sykehus i de landene. Det kan bidra til å svekke konklusjonene fra studiene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.