Farma

Anders9ls1
22.02.2021 kl 17:48 2118

Hadde du lagt på en 0 til på omsetningen skulle jeg vært enig. Dessuten er det svært få aksjer i omløp, så som noen andre her har nevnt tidligere så går det svært fort både den ene og den andre veien. Tross oppgangen den siste tiden mener jeg fortsatt at vi har bare sett starten, og det er jo du også forsåvidt enig i - og av samme grunn tror jeg du ødela snittet ditt i dag, men time will show.

Videre tenker jeg at teknologien er såpass effektiv at det vil være ren idioti å forbigå denne fremover, og det har heldigvis sykehus etter sykehus innsett nå. Salgsjobben vil være enklere for hver avtale de nå får, da de er i en så god posisjon med sitt produkt at de sykehusene som lar være å ta i bruk dette vil falle bakpå - og de som tar i bruk den vil ligge frempå.
Enklere salgsjobb finnes knapt ikke, så jeg forventer utvidet satsing på dette feltet for å si det mildt, og jeg håper det vil komme mer om det imorgen :)
Redigert 22.02.2021 kl 17:49

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.