Offshore

Hoff@
05.01.2019 kl 09:40 3668

Kjettingen
Det du sier er helt feil.
SDSD tjener penger og vil vise til pluss i regnskapet neste Q rapportering, båtene er helt tipp topp og i veldig god stand – gamle er de heller ikke. Båtene går kontinuerlig på kontrakt og viser at de får kontrakt før andre.
Når det gjelder nye båter bryr ikke oljeselskapene seg om båtene har tropiske gulv eller ikke, mange av båtene er bygget og kjøpt til alt for store kostnader.
DOF vil ikke kunne vise til overskudd på mange – mange år på grunn av en astronomisk gjeld.
Om oppturen lar vente på seg på blir det emisjon, slik er det bare.
Men lykke til det trenger dere virkelig for jeg tror at dere ALDRI får pengene deres igjen, dere må heller belage dere på å tape mer.

P.S.
Oljeselskapene er interessert i å få utført ett stykke arbeid for en så billig pris så mulig, dette vet jeg for jeg har jobbet der. Det er derfor vi har rater og marked.
Redigert 05.01.2019 kl 10:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.