Farma

Trainspotter
24.02.2021 kl 15:55 3763

Tja… jeg vet ikke.. Jeg husker en fortrinnsrettet emisjon i TRVX eller var det PCIB (?) for en tid tilbake. Fulltegningsgarantister trengs, og de skal ha sine prosenter, Dette tok nok lang tid i forkant å sy sammen med taushetsplikt for alle i denne periode. Tok i tillegg ukevis å gjennomføre blant annet med forferdelig mye debatt her i HO hvor det hele ble sammenlignet med en placing som vi har idag. En langsom prosess som ender opp med en periode med noterte tegningsretter, osv. osv. Hvordan man prismessig endte opp sammenlignet med placing var det ingen som kunne si noe sikkert om. Men jeg syntes hele prosessen var direkte plagsomt og lite brukevennlig for alle parter. Takke seg til en overnight fundraise, og ferdig med saken—bortsatt fra repemien da, den tar jo litt tid... Men selskapet har jo mottatt pengene med misnt mulig risiko og kluss, og det er vel viktigst i NANOVs situasjon.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.