Farma

bj111
24.02.2021 kl 19:49 2511

I den gamle artikkelen som er linket et eller annet sted i tråden nevner vel gründeren at verdien i 2016 burde ligge på 20 milliarder. Helt skivebom i forhold til det som ble gjeldende forhold i selskapet. Men nå er det meste ryddet av veien, til og med finansiering har de så da gir det jo mer mening med en slik verdi. Når det er sagt så tror jeg ikke vi set den verdien i år men om vi er heldige så 50% men realistisk 5 milliarder. Her kommer alt an på om markedet begynner å prise inn en suksess på forhånd slik det normalt skal foregå. Jeg tror det vil skje for jeg kan ikke tenke meg at aksjemajoriteten deler den surmaga stemningen som er her inne etter en vellykket emisjon. Her inne er de små og de fleste skal tape penger, ganske enkelt for statistikken sier så og det er ikke så vanskelig å se hvorfor.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.