Farma

Merlin
01.03.2021 kl 03:25 5523

Jeg er ellers overrasket over at så mange er overrasket over hvor raskt og fulltegnet alle emisjoner uten unntak har gått i Nanov. Kursen har fått store dipper langt utover det rimelige pga en finansiell usikkerhet som jeg ikke kan forstå skulle være reell. Hovedinvestorene vil ikke slutte å finansiere et biotekselskap som er kommet så langt som Nanov.

Også de som klager over utvanning bør gå litt i seg selv. Det har vært all verdens muligheter til å kjøpe seg opp i Nanov til utrolig lave priser. Utvanning for de som har gjort det blir dermed ikke relevant. De får uansett en sterk verdistigning om de har timet godt og i tillegg kjøpt det de skal ha av aksjer.

De siste dagene har vist at de som derimot har sittet passive på gjerdet og ikke akkumulert på lave kurser, ja de får jo heller ikke samme gevinsten. Jeg har gjentatte ganger anbefalt folk å kjøpe på de utrolig lave kursene som har vært og håper noen i det minste har fulgt det rådet. Så får vi se om Nanov nå leverer også fremover.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.