Farma

dr. Stockman
01.03.2021 kl 08:51 4948

Merlin
"Også de som klager over utvanning bør gå litt i seg selv. Det har vært all verdens muligheter til å kjøpe seg opp i Nanov til utrolig lave priser. Utvanning for de som har gjort det blir dermed ikke relevant. De får uansett en sterk verdistigning om de har timet godt og i tillegg kjøpt det de skal ha av aksjer."

Nå må det jo sies at det er en verden av forskjell på å kjøpe før og etter kvartalsresultatet. Kjøpte selv en del i oktober, men det var jo uten å vite det man vet idag. Men fulgte man med i timen så hadde man selvsagt muligheten ved åpning på kvartalsdagen da kursen fortsatt var rundt 16 kr. For min egen del kom det uforberedt, så jeg fikk bare økt med 2k som var det jeg hadde av tilgjengelig kreditt på kontoen i øyeblikket, men rakk ikke å tenke på at jeg jo kunne solgt andre aksjer for å kunne kjøpe mer. Og uansett så har aksjen holdt seg lenge nok nede ved emisjonsnivået til at alle og enhver kunne rukket å gjøre kapital tilgjengelig for å kunne kjøpe seg opp på omtrent samme nivå som de som deltok i emisjonen. Slik sett er det ingen som har grunn til å klage. Ved emisjonen lå det jo dessuten en begrensning i form av minstetegning som nok hadde vært i meste laget for småaksjonærene.
Selv er jeg nå så vidt i pluss i NANOV, og dette er jo bare begynnelsen på en lang oppgang som jeg knapt kan se har noen mulighet til å kunne forpurres.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.