Olje og energi

benreddik
01.03.2021 kl 12:10 1951

Jeg sier ikke at avtalen ikke blir underskrevet, jeg tror (selv) at det kan dra ut i tid. Og da har jeg gjort mitt valg. Nå står gevinsten og pengene i banken og jeg har ikke lagt mine penger (lenger) i hendene på noen Afrikanere. Vis avtalen først så kan vi snakke. Og en evnt. inngang igjen har jeg god tid til med denne salgsviljen.

Et stort problem med stabilitet i kursen er alle aksjene selskapet har til kun ører. Dette gjør at konfirmanter sitter på gutterommet og kjøper og selger.
Det som ZE burde gjort er en splitt på 1:10, eller 1:100, da blir det mindre aksjer og aksjen tilsvarende dyrere. Da kan vi få vekk alle disse konfirmantene.

Noen spåmenn her sier at kursen kommer opp i 0,20 etter denne avtalen, det kan godt skje det, men hva tror dere salgsviljen blir da
Redigert 01.03.2021 kl 12:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.