Olje og energi

benreddik
01.03.2021 kl 18:47 3154

Dette scenarioet kan jo skje om det blir en avtale. Men med en slik salgsvilje det er i denne aksjen går den neppe til 0,25 slik med en gang. Så slik jeg ser det er det muligheter til å komme inn igjen langt under 0,25. Men dette gjenstår å se, dette er mitt valg så får vi se. Sitter uansett med en grei gevinst, så å komme inn igjen på 0,17-0,19 er jo ingen krise. Det funker ikke for meg at AC twittrer om its good to be back in Tunisia, good to be back in Congo, and good to be back in Tunisia again. Det gir jo bare fugler på taket for min del. Det går ikke så lang tid for et stempel som mange sier mangler, de fleste skjønner sikkert at det må være mer en et stempel som mangler etter så lang tid.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.