IKT og Tech

forvandler
01.03.2021 kl 19:15 5538

Slik jeg ser det så var dette en positiv melding. Ok at noen som vil ut benytter momentet, men jeg tror de vil angre seg.
Lego: sist var det en avtale, nå er det melding om at det er etablert et utviklingsteam. Da jobbes det konkret og vi er forbi intensjoner.
TinTin: last det ned og spill det, det er imponerende bra.
Vikings: neste melding blir full launch.
Mobilspill er i enorm vekst og vil "overta" for spill med stasjonære enheter. Les: ta markedsandeler. "Alle" barn og unge har smarttelefoner og det vil bli fremtidens spillenhet. Bare se hvordan mobilen har blitt størst på browsing og nå straks netthandel. 5PG er helt klart i riktig segment og har fremtiden foran seg. Det er jo slike selskaper det er smart å posisjonere seg i. Hva de omsetter her og nå er uvesentlig, det som er viktig er hva som er i utvikling og her synes det meg som om 5PG ligger strategisk riktig både i henhold til teknologi at strategiske allianser. Malurten i begeret for meg er at jeg anser det som svært sannsynlig at 5PG kjøpes opp allerede i inneværende år. Personlig tror jeg disse prosessene allerede pågår. Da vil vi dagens aksjonærer få en dobling eller tripling istedenfor en tigang i et litt lengre perspektiv. Jeg ville ikke solgt nå på disse verdier, dette er en vinner.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.