Farma

focuss
04.03.2021 kl 18:07 2104

Resultatet PHO leverte i går for Q4 gir grunn til refleksjon og jeg tenker da spesielt på tallene for USA. Etter at det så ut til at USA veksten hadde av mattet i siste rapport før Corona, så leverte de USA tall i går som tydet på det motsatte. Utplasserte scope var også bra. Jeg brukte litt tid på å vurdere om de gode USA tallene skyldes oppsamlet behov grunnet Covid eller om det skyldes noe jeg ventet på. At BLCC salget skulle nå "the tipping point" The tipping point er da når at man har kommet så langt at å være i bransjen uten BLCC ble umulig og noe alle bare må ha for å henge med. Når vi er der vil vi virkelig se veksten noen av oss har ment måtte komme. Min tidligere analyse med kursmål 1900 ble basert på at vi skulle nå det tipping point og at en markedsandel på 20% ville gi en kurs rundt 1900 kroner. Neste kvartalstall blir spennende da det vil kunne gi bedre info om dette. Som sagt utallige ganger tidligere. Ingen har bruk for mer oppside enn hva PHO kan tilby.
Redigert 04.03.2021 kl 18:14

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.