Sjømat ‑ fiskeri og oppdrett

Strilen
08.03.2021 kl 14:11 2097

Ja, helt rett. Den gikk jo ned fra 34 til ca 27 da en investor forlot skuta. Samtidig, og i etterkant, var det nok mange kortsiktige som ble skremt og hoppet av (og evt. tok et tap). Dermed kom vi ned på 26 og handelen avtok. Dette var for meg et godt kjøpssignal og en god nyhet ettersom ingen ting da var endret i negativ retning i selskapet. Sist melding om økt kapasitet og at alt ellers gikk som planlagt kom i etterkant av fallet. Kursen reagerte ikke på dette, men det kan ha sammenheng med at mye annet på børsen da begynte å korrigere ned. At siste nytt ikke ble priset inn er for meg enda et tegn på at Kingfish ikke er overpriset på dagens kurs. Tror at nedsiden er liten, mens fremtiden ser lys ut (, men det er bare min mening).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.