Grønne aksjer

mercedesglk
09.03.2021 kl 09:56 6723

Skal ikke se bort fra at 70 tallet er her på Fredag.
mulige nye kontrakter. uansett, det har vert og er en SKAM av dimensjoner at HEX har blitt trykket ned i dritten som om det skulle være jævla søppel.
det finnes tydeligvis ikke grenser for hva man kan få til.
HEX er og blir en vinner i årtier fremover.
du vil sitte å humre å le når det har gått et år og to å tenke...hvordan i alle dager greide jeg å få kjøpt denne aksjen så billig for et år og to siden. da står den nok i 150-200 kr +
litt usikker på om folk helt skjønner hva HEX driver med og om folk skjønner hvor stort KINA er.
Kina er 1,3-1,5 MILLIARDER mennesker, Kina har fått kontroll over fattigdommen.
10% av Kinas befolkning er STYRTRIKE, da mener jeg ikke millionærer, men Milliardærer. 40% av Kinas befolkning er rike, da snakker jeg også om millonærer.
dette r det vanskelig for folk å forstå.
altså 520 millioner mennesker er pr i dag RIKE i Kina, det er hele Europas befolkning det.
HEX har nok vert med på å lage fronter etc til nye togene i Kina som går 380 km/t samt hau med andre ting.
Ta plass folkens og kom dere inn på disse latterlige nivåene dine.
se på grill gassflasken du har hjemme i kompositt...du er eier av HEX produkt du også tenker jeg;O))
Sitter du på Flytoget er fronten lager av HEX materialer...osvosvosv....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.