Olje og energi

Habub
10.03.2021 kl 14:40 1840

Mit sidste indlæg til dig XL, syntes personligt at det er sørgeligt at der findes personer som deg (vil ikke mobbe) men som finder tilfredsstillelse i at oprette utallige nicks og blot være en troll. Det er jo åbenlyst at du har taget fejl i stort set alt du har tænkt, og vet du, det er helt ok hvis man indrømmer sine fejl. Vi er her alle for at tjene penge og der findes faktisk rigtig mange fine og kloge indlæg her på siden, jeg forstår ikke hvorfor man skal ødelægge det med ord som, du er en idiot, jeg har tjent flere penge end deg, aktien skal gå i nul osv osv... Hvorfor ikke bruge forummet til noe positivt, det er derfor jeg er her, findes så uendelige mye viden fra dere norske om olie som jeg ikke har.

Matematikken omkring DNO tilsiger at den er omkring 50% underpriset som jeg ser det derfor er jeg aktionær, jeg spåede 10 kroner til 17 Mai, havde ikke forventet at den ville komme så hurtigt, men uanset DNO er et soleklart case for køb og har været det længe, jeg vil gøre som en anden skrev, læn deg tilbage og nyd livet så kan vi snakkes igen på 15 kroner..:)
Redigert 10.03.2021 kl 14:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.