Grønne aksjer

Drowsy
11.03.2021 kl 15:15 2176

Jeg tviler ikke et sekund på at de kan oppnå suksess, men jeg tviler heller ikke på at en ganske stor suksess allerede er priset inn i selskapet. Pr i dag forsvarer de ikke en verdi på 11 milliarder. Purus er verdsatt på pur fremtidsutsikt. I dag tjener de nada, men er verdsatt til 11 milliarder, likevel mener mange her at den burde være verdsatt til nesten 20 milliarder kroner tross at selskapet ikke tjener penger.

Hvorfor er det ingen som viser til hvilke tall vi snakker om her, så vi kan regne? 20 prosent markedsandel i Kina i 2025 (var det det?) Hvor mye er det? Man nevner at selskapet vil gå 100 gangen om de finner løsningen på en ting. Dere gutter som tydeligvis har jobbet i HEX selv. Da har dere vel vært med på utvikling av Composites produkter allerede en gang og da regner jeg med at dere vet hvor mye det koster å utvikle produkter, hvor mange uforutsette hinder du møter på osv osv.

Men takk for den siste informasjonen. Jeg ser hvorfor man kan la seg friste. Fortsatt for dyrt for min del. ;)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.