IKT

Just_Nilsen
11.01.2019 kl 14:00 1573

Jeg hadde en hyggelig handel på Meny Bjølsen i dag. "Fersk" torsk var målet, Det fikk jeg, men jeg skulle også ha kapsler med kofeinfri kaffe. Det var ikke å finne. (Det er ny innpaktning og jeg kan være blind av og til). Jeg spurte da en av disse plukker'ne som gikk med diger vogn og 5 plukkekasser. Så måtte jeg jo spørrre om de ikke hadde etiketter som blinker? Joda, hun viste meg, ansiktet gikk i nydelig smil og hun fullroste konseptet .Hun fant altså heller ikke disse kapselene , men fikk en som viste hvor de var å hjelpe. Da ikke heller hun kunne, gikk hun og hentet han som sa de hadde, full oversikt der på en IPAD eller noe. De skulle ha, men der var noe gått galt med de nye innpakningen. "jeg bestiller på nytt, Takk for å ha gjort oss oppmerksomme på det". 3 stykker stod på pinne for at jeg skulle få disse kaplene til 3 for 2 pris.
Dette er en stor meny og til vanlig trengs nå kun 1 fast i kassene. I denne forretningen er SP leverandør av alt de har (minus selfcheck, men der er det SP software i bunnen har jeg forstått)..SP med sine samarbeidspartnere og oppkjøp ligger uten tvil der helt foran i daglighandel og jeg tror posisjonen bare blir forsterket fremover.
God helg

Redigert 11.01.2019 kl 14:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.