IKT og Tech

myklebu
12.03.2021 kl 16:34 1720

Bekreftet, ja, men ikke til OnePlus 9 slik jeg tolker det. I stedet for bloggen du linker, stoler jeg mer på dette foruminnlegget fra en ansatt (Camera Product Manager):
https://forums.oneplus.com/threads/deep-dive-new-camera-technologies-to-help-you-capture-your-best-shot.1401069/ hvor han skriver:

"We’re really excited that two of these technologies will make their debut on the OnePlus 9 Series – the Sony IMX789 sensor, which is the largest and most advanced main camera sensor ever on a OnePlus device, and freeform lens technology for improved ultra-wide photography. And looking further down the road, we’ll also share some details about two new technologies that we are already working on for future flagships, as a testament to our long-term commitment to mobile photography innovation – a panoramic camera with a 140-degree field of view, and a “bionic lens” for fast focusing."

Videre skriver han mer om Tlens, og avslutter med:

"We are now pushing this technology into production and hope to have it in commercially available products soon."

Jeg kjøper fortsatt med begge hender, men jeg tror likevel vi må vente lenger enn 23. mars

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.