Grønne aksjer

kelle
14.03.2021 kl 20:27 2078

Hei Johnny
Vi er ikke riktig så uenige som du skriver.
Det er veldig godt dokumentert alt du skriver. Jeg er også stort sett enig i dine synspunkter. Men jeg er også redd for at mange er skeptiske til en guiding som ligger 4- 5 år frem i tid. 2024/2025 er tross alt ikke i morgen. Verden kan endre seg mye på 4 år. Kanskje også til fordel for Hexagon selskapene.
Når en ser tilbake på 2020 hvordan en pandemi snur alt på hodet og alt på vent, skjønner jeg at folk kan bli litt skeptiske.
Selv har jeg ståltro på begge selskapene. Men ser det sånn at hvis Purus aksjen går opp mot 70-80 kroner, bør Hexagon Composite fort nærme seg 100 lappen. Derfor sitter jeg kun i HC da jeg mener risikoen der er langt mindre.
Tror heller ikke at det blir lenge for at HC drar i land nye kontrakter.
I morgen starter en ny uke og jeg både håper og tror at begge aksjene snur opp snart.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.