Farma

focuss
PHO 15.01.2019 kl 17:37 7417

Limer inn link fra Elvoquest tidligere i dag, da jeg mener den fortjener stor oppmerksomhet. Prof Konety presenterer resultater fra ett såkalt "real world" studie utført på tilsammen 9 sykehus i USA. Noen ganger kan det bli stilt spørsmål ved om et studie som er designet for å være grunnlag for søknad om FDA godkjennelse kan vise bedre resultater enn i den virkelige verden. Dette "real world" studiet presentert av professor Konety viser så fantastiske resultater at Prof. Kontey utbryter: "You all know that white light systoscopy is to days standard of care. That is rapidly changing, I will argue"

For de som lurer på om de sitter i riktig aksje anbefaler jeg å bruke den tiden det tar (26 min) å lytte til Konety sitt foredrag som er supplert med "To the point " slides. Takk til Elvoquest for link.

https://www.urotoday.com/video-lectures/bladder-cancer/video/mediaitem/1098-embedded-media2018-12-04-16-35-47.html?utm_source=newsletter_6167&utm_medium=email&utm_campaign=enhanced-techniques-and-integrating-technology-towards-improving-bladder-cancer-detection-and-improving-turbt-outcomes
Redigert 15.01.2019 kl 18:40

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.