Olje

salih_88
16.01.2019 kl 15:19 6737

Hva er egentlig agendaen din Pick Up? Jeg prøver å lese rundt på forumet her etter nyheter etc men hver eneste post er infisert med oppgulp fra deg og en annen jeg ikke husker navnet på.. Det virker som dere enten har ekstreme fritidsproblemer eller har tatt short posisjoner i QEC? Har ingen ting i mot shorting, men om dere virkelig tror at dere skal klare å styre kursen ved å gulpe rundt på Hegnar forumet så ønsker jeg dere lykke til i jakten på skattekista!

Sånn over på dette med fracking forbudet så er det en liten ting som slår meg, og det er jo det at myndighetene har solgt lisenser for å drive med leting og utvinning av petrolium på et gitt området, men for så å komme med et forbud på akkurat det dem har solgt kort tid etterpå? Lukter ikke det svidd så vet ikke jeg. Jeg er helt sikker på at det kommer en løsning som lønner seg for begge parter der borte.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.