Olje og energi

Herman*
24.03.2021 kl 20:15 3263

Selv om jeg er langsiktig så stusser jeg over kursutviklingen. Har kjøpt titusener av aksjer fra toppen og nedover, og føler meg ikke spesielt lur. Forrige gang kursutviklingen var overraskende, var det folk som hadde fått med seg at det var store forsinkelser på gang. Denne gangen kan jeg i det minste fått bekreftet at de per fredag i forrige var i gang med testingen på cas deep. Utfallet vet vi ikke, men det er jo ikke så mange som kan forklare hvordan "high pressured gas zones" i "bunnen" av brønnen ikke inneholder relevante mengder med gass. Når det gjelder disse "spread bets" er det noen som hevder at nesten alt er innløst/tvangssolgt, men kan det være så enkelt at kjøpersiden uteblir frem til dette problemet er borte (neste uke) eller selskapet kommer med gode nyheter?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.