Offshore

mini3
16.01.2019 kl 18:12 1479

Om du sitter med NEL så sitter du på luft, ledelsen der er flinke til å hause opp luft og har ikke tjent ei krone enda.
Satt og i NEL for å være med på hausingen opp. Aksjen har ingen substans på dagens nivå, kan bli noe men det er lenge til den tjener penger som kan forsvare dagens kurs.
Archer er ett gullegg som er offer for 2 ting.
1 Markedet. Offshore har halvert seg siste mnd.
2. Teknisk negativ trend og lite interesse som aksjeroboter utnytter til fylle.
De tallene jeg har lagt frem stemmer og det er mer kontrakter i vente.
Det er ufattelig skjelden man finner slike muligheter som i Archer.
Normalt så har man med gjeldstyngede selskaper som ikke har cashflow og er i alvorlig trøbbel når slike kurser rammer ett selskap.
Det er ikke tilfelle i Archer.
Risikoen her er at man aldri vet når volumet kommer og når roboten stopper, den kan stoppe i morgen eller om 5 mnd.
Men før eller senere vil reprising komme.
Archer har ingen problem i DAG å forsvare en kurs på 25 Kroner. Derfor anbefaler jeg deg sterkt å holde på den til kursen gjenspeiler verdier.

Det er ingen grunn til at ikke archer skal nærme seg 13-15 mrd i omsetning i året, ligger på rundt 9-10 i estimat 2019
10-11 i 2020. Med salg av Qes så snakker vi syke kurser fra dagens nivåer.
Archer omsetter i dag for ca 30 mill PR dag.
Litt andre tall enn NEL.

Er selv overhode ikke i interessert i å hause, er bare interessert i at flest mulig ser caset og er med.
alt jeg kommer med kan lett sjekkes og har i ingen interesse i å selge før 2020 da regner jeg med kursen er 30pluss.
Selger før om DLS selges.

Odfjell drilling lå og på 5 kroner. Vips så var de 35 etter lang tid stillstand

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.