IKT

Grantchester
16.01.2019 kl 19:32 4439

Dragsuget, Collin, er STRONG med på å definere/forme. STRONG sine produkter effektiviserer og automatiserer retailbransjen som B2B underleverandør - vi ER ikke en Retail outlet. Så er ikke vi bare Retail, vi er også med på å effektivisere banking bransjen. Forklaringen du ble gitt var litt særnorsk/særskandinavisk. Etter nesten fire måneder i sør- Spania er det nesten ikke til å tro hvor forskjellig den skandinaviske verden er fra middelhavsverden - enorm.

Et lite eksempel; kl. 08:00 i frokostbaren min, ved siden av meg står en elegant eldre herre og bestiller en stor Brandy, samtidig løfter han ut av lommeboken sin en fersk E50-lapp fra alle de mange sedlene i alle fargene og betaler for "frokosten". Han bruker bare noen minutter i baren. Jeg er den eneste utlendingen som spiser frokost der på denne tiden. Samtidig så snakker den ekstremt hardtarbeidende andalusiske bardamen med alle, serverer, ler, alle snakker med alle samtidig - det er et live-show uten like. Alle betaler med kontanter fra fulle tykke lommebøker (bortsett fra meg). Kanskje STRONG bør holde sine Q-presentasjoner i Andalucía.
Redigert 16.01.2019 kl 19:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.