Gull og gruve

Eventyrer
16.01.2019 kl 21:41 1912

Følger da med, vettu :) Litt spent på når jeg kan diskutere sivil ulydighet igjen ;)

Rent bortsett fra en AP-naturist som slenger med leppen går det greit her. Var litt vått som vanlig i dag, heldigvis regnet det meste av slapset vekk så vi slipper holkeføre i morgen :D

Og når jeg først er igang med slarv vil jeg legge inn en liten kommentar til manipulasjonssnakket. Er nok småsparere som ser raskere gevinst andre steder som selger ut. Jeg tok for eksempel en del under 2,3 som jeg solgte mesteparten av på 2,33-2,41 for å gå på Elkemtoget jeg så på perrongen bortenfor. Når det gjelder ørsmå poster som dumper kursen kan noe av det vært delvis fyllte salgsordre, samt at vi vet det er noen som fungerer som marketmaker og har sin egen agenda uten at vi trenger å bli bekymret med det første. Når man ikke har kurtasje kan man være litt barnslige i handelen sin :) Når det er sagt kan man vel ikke utelukke en viss manipulasjon av folk med ulik agenda, men..

Beklager noe avsporing fra trådtema!
Redigert 16.01.2019 kl 21:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.