Olje

Framtia
16.01.2019 kl 22:25 7429

Var ikke klar over at du jaktet en inngang i Nel? Men dette ble vel en smule for mye Hammers, eller!???..."så langt ingenting som tyder på at Nel får en eneste kontrakt!?" Da tror jeg du bør tillegne deg litt sunn info! Du forutsetter flere ting her som må inntreffe for at dine dommedagsproferier skal slå til; "Nel er og forblir en liten og ubetydelig leverandør, med annenrangs teknologi og Nikola mislykkes totalt!
Vet ikke med deg, men jeg tror hverken du eller mange andre tror på det utfallet, inklusiv meg selv!
Jeg tror kursen i Nel kan forsvares på kort/mellomlang sikt! Gjengangeten her på forumet er at Nel taper penger for hvert kvartal som går! Jeg går langt i å påstå at Nel ikke skyller penger ned i dass, men er i en vekstfase, der kontanter konverteres til "verdier"!
Jeg er åpen for framtidig kritikk om jeg mot formodning skulle ta feil...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.