Grønne aksjer

LasseBon
25.03.2021 kl 20:03 3864

Det skal da virkelig snart til at ske noget i Hexagon Purus for at kunne retfærdiggøre en markedsværdi på 10 Mia?

Der er kommet en del aftaler på plads, men pengene er ikke store. Omsætningsvækst på min. 50 % giver en omsætning i omegnen af 400 mio i 2022... Er det overhovedet muligt at nå en omsætning på 4-5 Mia i 2025? Vi snakker omsætningsvækst på flere 1000% på få år...

Jeg tvivler ikke på at det er en god investering på sigt, men der skal da virkelig ske meget? De her små ordre på et par millioner er jo ingenting i forhold til udmeldte målsætninger...

Jeg så gerne nogle uddybende budgettet for de næste 5 år... HPUR skal eksploderer for at opfylde målsætning... Om det er umuligt? Sikkert... Hydrogenen er på vej ind, men jeg sidder spændt og vente top en bund... Troede ikke vi skulle bryde støtten så langt nede, men på den anden side... Virksomheden er på ingen måde 10 Mia værd nu, så hvor meget er indregnet.. vi må vente og se..

Håber ledelsen leverer..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.