Olje

Villmannen
18.01.2019 kl 00:30 4399

Karl Ewa
Det er bullshit at Pickuppen har hatt rett i snart 8 år? Han har aldri hatt rett, men traff tilfeldig pga at politikerne i Canada gjorde noe som ingen normale forventet at de skulle. Pickuppen har på sitt vis aldri tjent en krone på QEC, mens mange, inklusiv meg selv har tjent mye på QEC pga svingningene som ofte kommer der aksjekurs er ekstremt volatil. Pickup har og innrømmet å aldri ha shortet QEC, så hans agenda er uforklarlig og uforenlig med den ekstremiteten han legger for en dag vedr tidsbruk og negativitet. Jeg tok ett bet igjen på QEC og har notert litt om det for noen uker side. Hva folk gjør er opp til dem, men jeg mener det kan være lurt å ha litt aksjer i QEC fremover en tid nå. Ha en fin fin børsuke - børs mnd - børs år fra meg :).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.